گیل لوی

دختر گیلک

گیل لوی

دختر گیلک

دشنه

آنروزها که دشنه در دستت بی قراری می کرد

دلم خوش بود

به همان دو قلب کج و معوج بر درختی که هرگز قد نداد.

سیاه مشق اسم من

که یکروز نقطه اش رفت و فردا دندانه اش افتاد.

اینروزها تو دیگر آنقدر ماهرانه قلب می کنی

که تمام دختران آبادی

قلب صاف و اتوکشیده ات را یدک می کشند.

                                                22 آذر 82

نظرات 1 + ارسال نظر
gile loy دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:33 ب.ظ http://goltiti.blogfa.com

درود بر شما
من بیشتر از ده سال است که گیله لوی هستم

گرچه از دید نژادی که از زاده شدنم
گیله لوی را از دید نام می گویم

دوستانم می خواستند بیایند پیشم که به نادرست ........ و گمان نمودند که شما من هستید و چون آگاهم ساختند..... آمدم تا ببینم .......؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد